دختر تنها

سکوت در شبهای تنهای.....و دل تنگی در دیاره غربت.....خدایا گناهم چیست؟؟؟

بهانه می خواستم

بهانه...

بهانه ایی برای دوست داشتن

بهانه ایی برای دل سپردن

بهانه ایی برای بی قراری

بهانه ایی برای عاشقی

بهانه ایی برای دیوونگی

...............

خواستم

خواستم و آمدی 

آرام آرام 

یک به یک ِ بهانه ها رو آوردی

دیدی چه ساده دل سپردم

چه قدر بی قرارت گشتم

چه ساده عاشقت شدم

آخ 

دیدی دیوانه ات شدم

.

.

.

چه شد

مگر من چه کردم

که بهانه هایم را به آتش کشیدی

چه کردم که بهانه هایم

آرزوهایم شدند

آرزوی ِ

نوازش ِ دستان تو

آرزوی ِ

خیره شدن به چشم های تو

آرزوی ِ

بوسیدن ِ خنده های تو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 24 دی 1388برچسب:,ساعت 7:41 AM توسط |||GHAZALEH|||| |


Power By: LoxBlog.Com